Ofte stillede spørgsmål

Hvornår kan jeg forvente at modtage min pakke?

Du vil modtage din pakke indenfor 3-4 hverdage. Hvis du er i tvivl kan du prøve, at tracke din pakke på det tracking-link, du har modtaget fra GLS. Hvis dette ikke skulle være tilfældet, bedes du kontakte os på info@stepta.dk . (Tjek gerne din mailboks, under uønsket mail før du kontakter os).

Jeg har modtaget en vare med fejl på?

Skulle du mod forventning modtage en vare med fejl på, bedes du kontakte info@stepta.dk .

I henhold til købeloven er der 2 års reklamationsret på alle vores produkter. Reklamationsretten omfatter fabrikations- og materialefejl, som typisk vil kunne konstateres ved anvendelse og brug. Reklamationsretten omfatter ikke skader som er forsaget ved uhensigtsmæssigt brug, håndteringsfejl eller groft misbrug fra køber side. Ved reklamationssager afdækker vi evt. fragtomkostninger

Hvordan monterer jeg min vare?

Alle vores produkter, som påkræver montering, bliver leveret med tilhørende skruer. Vi anbefaler at vores monteringskrævende produkter, bliver monteret på en solid baggrund, så som eks. en murstensvæg. Stepta ApS fraskriver sig alt ansvar på monteringsfejl- og skader. Vi anbefaler at du får en fagkyndig person til at montere produkterne for dig.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Du vil modtage en ordrebekræftelse med det samme, når du bestiller en vare på vores webshop. (Dog senest 1 døgn efter bestilling) Hvis du mod forventning ikke modtager en bekræftelsesmail, bedes du kontakte info@stepta.dk .

Kan jeg bytte min vare til et andet produkt?

Hvis du er interesseret i at ombytte en vare, opretter du en ombytningssag ved at sende en mail til info@stepta.dk.

Besvarede ikke dit spørgsmål, så kontakt os her

Top